جایگاه خاص خط تولید سیب زمینی خلال منجمد(فرنچ فرایز)

امروزه استفاده از محصولات آماده و نیمه آماده بسیار فراگیر شده است. از جمله این محصولات که سرعت آشپزی و آماده سازی غذا را بسیار بالا می برد، سیب زمینی خلال نیمه منجمد یا همان فرنچ فرایز نیمه آماده می باشد. این محصول تنها با یخ زدایی و حرارت دهی ناچیز آماده سرو می شود.

نمونه سیب زمینی خلال منجمد بسته بندی شده

البته باید خاطر نشان شد که این محصول علاوه بر سرعت بالای آماده سازی، طعم عالی و کیفیت استاندارد دارد. از جمله سایر ویژگی های تولید سیب زمینی خلال منجمد به صورت صنعتی می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

 

  • آماده سازی سریع:

    امروزه تاکید می شود که مواد غذایی در مدت زمان کمتری پخته و آماده طبخ شوند. در این صورت خواص بیشتری از ماده اولیه حفظ خواهد شد. دستگاه های صنعتی خط تولید سیب زمینی خلال منجمد از قدرت بیشتری برخوردارند و قادر به پخت و پز سریع‌تری هستند. از این رو مواد معدنی و مغذی بیشتری در سیب زمینی خلال نیمه منجمد وجود خواهد داشت.

 

  • ظاهر مناسب محصول:

    فرنچ فرایزهای صنعتی و نیمه آماده اغلب دارای طراحی و ظاهر جذاب تر و زیباتری هستند که میتوانند در غذاهای خانگی ظاهری زیبا و مدرن ایجاد کنند.

سیب زمینی خلال منجمد

  • مقاومت بالا:

    فرنچ فرایز صنعتی از مواد با کیفیت بالا تولید می شوند که در برابر سایش، حرارت و فاسد شدن مقاومت بیشتری دارند. این به مصرف کنندگان اطمینان می‌دهد که از این محصول برای مدت طولانی تری استفاده کنند.

 

  • حداقل روغن و چربی :

    طی فرآیند تولید فرنچ فرایز، روغن های اضافی محصول توسط دستگاه روغن گیر صنعتی ، به صورت کامل گرفته می شود. این موضوع موجب سلامت هر چه بیشتر محصول و کاهش کالری آن می گردد.

 

  • صرفه جویی در زمان و هزینه:

    استفاده از سیب زمینی های خلال آماده، به شما کمک می کند تا غذاها را در مدت زمان کمتری آماده کنید .اینگونه زمان بیشتری را در اختیار خواهید داشت. از طرفی مصرف فرنچ فرایز صنعتی از لحاظ هزینه نیز به مراتب به صرفه تر از سیب زمینی سرخ شده خانگی می باشد.

 

  • کیفیت بالای محصول:

    برخلاف تصور عامیانه مردم، در صورتی که سیب زمینی خلال نیمه آماده به صورت استاندارد و با دستگاه های صنعتی با کیفیت تولید شود، کیفیت بالاتری نسبت به محصول خانگی دارد.

سیب زمینی خلال نیمه آماده

  • سلامت غذایی بالا:

    سلامت غذایی و بهداشتی فرنچ فرایز صنعتی نیز با به کارگیری ماشین آلات استاندارد و با کیفیت ، کاملا تضمین شده می باشد.

 

گروه صنعتی پویش کاران ماشین آلات کامل خط تولید سیب زمینی خلال نیمه منجمد را با بهترین کیفیت و متناسب با استانداردهای جهانی به تولید کنندگان ارائه می کند تا بتوانند محصولی با کیفیت و درخور مصرف کنندگان عزیز ایرانی به بازار عرضه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

UnknownIran