اولین نشست تخصصی «بررسی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت سیب زمینی خلال آماده–فرنچ فرایز»

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، گروه صنعتی پویش کاران، اولین جلسه گردهمایی با موضوع صنعت تولید فرنچ فرایز و فرصت های درخشان سرمایه گذاری در این عرصه را با حضور جمع زیادی از مسئولان و متخصصان حوزه صنعت و تولید برگزار نمود.

این نشست در بیستم اسفند ماه، با حضور مسئولین از سازمان جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی، اتاق مشترک ایران و آلمان، اتاق مشترک ایران و قطر و با شرکت بیش از ۳۰ سرمایه گذار فعال، در هتل اسپیناس پالاس تهران انجام شد.

تصویر اول از نشست تخصصی فرنچ فرایز

موضوعات اصلی مطرح شده در این نشست

در طی این جلسه که بسیار مورد توجه و استقبال شرکت کنندگان و حضار قرار گرفت، موارد بسیار زیاد و متنوعی در حوزه صنعت فرنچ فرایز مطرح شد. همچنین پرسش و پاسخ هایی زیادی در این زمینه بین شرکت کنندگان و متخصصین گروه صنعتی پویش کاران انجام شد. به ویژه جناب آقای دکتر معینی نیز، به عنوان مدیرعامل این مجموعه و یکی از افراد با تجربه در حوزه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، در این گفتگو حضور بسیار موثر و فعالی داشتند.

در این همایش اساتید زیادی از کشورهای ایران، آلمان و قطر حضور یافته بودند. همچنین با رابط این مجموعه در کشور بلژیک نیز تماس تصویری برقرار و مسائل تخصصی و کاربردی ای مطرح شد. با حضور تمام این عزیزان، جلسه به صورت بسیار با شکوه برگزار شده و موضوعات بسیار مهمی مطرح گردید. در نهایت، این جلسه، زمینه ساز بروز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه سرمایه گذاری در صنعت فرنچ فرایز شد.

تصویر دوم از نشست تخصصی فرنچ فرایز

یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه، بررسی تمام تفاوت های ماشین آلات و دستگاه های ایرانی با نمونه های خارجی  و وارداتی بود. متخصصین فنی تیم پویش کاران که سالهاست درعرصه طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی فعالیت دارند به شرح تمام ویژگیهای ماشین آلات ساخت ایران و تکنولوژی های استفاده شده در این صنعت پرداختند که بسیار جالب توجه حاضرین در جلسه بود.

در ابتدا قرار بود این نشست به مدت ۲ ساعت برگزار شود. اما به دلیل استقبال حاضرین برای کسب اطلاعات بیشتر، مدت زمان آن به ۴ ساعت تغییر یافت. در نهایت نیز به درخواست شرکت کنندگان، ادامه مباحث به جلسات آتی موکول شد.

گروه صنعتی پویش کاران صنعت، خود را متعهد می داند که ادامه این نشست های تخصصی را با محتوای کاملتر و جامع تر در سال آینده برگزار نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

UnknownIran